قوانین و مقررات

شرایط استرداد وجه:

جهت استرداد وجه کالای خریداری شده به مشتری میبایست در بخش ارتباط با ما، موضوع پیام را درخواست لغو سفارش و استرداد وجه نوشته سپس شماره سفارش مورد نظر را ایمیل کنید و در قسمت متن پیام یک شماره شبا با نام کامل صاحب حساب ثبت کرده تا وجه مورد نظر بعد از 24 ساعت به حساب مشتری واریز شود و یا می توانید با شماره های داخل سایت با ما در ارتباط باشید.

 

مدت زمان تحويل:

مدت زمان تحویل بین 3-7 روز کاری می باشد.

 

روند مرجوعي كالا و نحوه فسخ خدمات:

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش گرین کلر، جداً خودداری کنید.
کالا برای بازگشت، باید داخل جعبه یا کارتن خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
حتما قبل از تحویل کالا به ارسال کننده از 6 جهت و در پس زمینه سفید، از محصول و بسته بندی عکس بگیرید و نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز برای کارشناسان این مجموعه ارسال نمایید.
اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال ‌شود می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا توصیه می‌گردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان گرین کلر تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، خیابان نادر، کوچه زیبایی، پلاک 13 واحد 1، ارسال کنید.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط گرین کلر،  بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 24 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.

 

 ساعت پاسخگويي:
کارشناسان ما در طول هفته از ساعت 8 الی 17، آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

 

 نحوه پرداخت وجه:

برای خرید از مجموعه گرین کلر، از طریق درگاه های داخل سایت اقدام به خرید کنید.

 

شیوه حمل:

بسته به حجم خریداری شده محصولات از طریق پست و یا تیپاکس برای شما ارسال می گردد.

 

 نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

کارشناسان خدمات پس از فروش گرین کلر، ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب ‌دیدگی توسط کارشناسان گرین کلر تایید شود، کالا تعویض خواهد شد.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ گرین کلر بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند وگرین کلر در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط گرین کلر، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت  و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش گرین­کلر است.